30 секунд, які змінюють життя. Найкорисніша порада з усіх, що мені давали
від Denzhyttya
10 Квітня, 2020
- Сьогодні я хотів би поділитися з вами однією корисною порадою.
Порада, про яку не написано популярних книг. Насправді вона настільки проста, що навряд чи хтось зміг би написати книгу про це.
Цю пораду дала людина, народжена в 19 столітті, своєму онукові.
Якщо і є на світі головний секрет успіху, то це він.
Мій знайомий ще тільки перейшов в старші класи, коли дід відвів його в сторону і сказав наступне:
[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]ВІДРАЗУ після кожної лекції, зустрічі, будь-якого важливого заходу, виділи 30 СЕКУНД – не більше і не менше – щоб записати головні цінні думки. Навіть якщо ти цим і обмежишся, все одно зможеш досягнути успіху.[/perfectpullquote]Хлопчик послухав цю пораду. Пізніше він познайомив з цим принципом обох своїх синів. І кожен з них на власному досвіді впевнився, наскільки багато дає ця звичка.
Я теж вирішив спробувати цю нехитру техніку. І ось, що в мене вийшло:
- Це не просто ведення заміток. Не треба думати, що якщо ви ведете докладний конспект зустрічі, то користуватися цим прийомом не обов’язково. Складання швидкого 30-секундного резюме – не те ж саме, що просте конспектування сказаного на зустрічі. Підводячи короткі підсумки, ви вчитеся осмисленню, розстановці пріоритетів і прийняттю рішень.
- Це непросто. Постійно вирішувати, що важливо, а що ні – це втомлює. Вражаюче, наскільки простіше сказати собі, що я, мовляв, і так все зрозумів. І відмовитися від цієї 30-секундної справи – такої собі стометрівки для вашого мозку.
- Під гнітом купи деталей. Інформація, яка на нас звалюється, часто дуже докладна, містить безліч деталей. Легко під цим гнітом забути про найголовніші речі. Так мистецтво відкидати зайве стало дуже цінним в сучасному світі.
- Дійте негайно! У той самий час, якісь деталі можуть бути важливі. А тому потрібно приступати до огляду при першій можливості. Щоб не забути щось важливе, що може вислизнути з вашої пам’яті з часом: інтонація лектора, шалена думка і т.д.
- Ви навчитеся краще слухати і задавати кращі питання. Сама структура вашої уваги зміниться. Знаючи, що вам належить написати звіт про почуте, ви станете менше відволікатися. Це як якщо б ви почали слухати якусь мелодію посеред какофонії інших звуків – вам довелося б постаратися і серйозно сфокусуватися, щоб почути її.
- Ви станете частіше допомагати оточуючим. Підведення підсумків допоможе вам краще зрозуміти, чого хочуть інші люди і що для них важливо. Це, в свою чергу, допоможе вам ефективніше вирішувати їхні проблеми. Я часто беру інтерв’ю у впливових людей з великими зв’язками. І мене вразило, як багато хто з них використовують схожу модель підведення підсумків кожної зустрічі.
- Чим далі – тим легше. Так, з часом це увійде в звичку і стане легше. Крім того, буде більш цікавим і кориснішим. Тому, головне – почати!
Джерело:
coma.in.ua