Поради, які допоможуть вести діалог з тими, хто вас не слухає

Іноді ми розмовляємо з людьми, як зі стінкою, а вони навмисно нас не слухають. Психологи розповіли, як вести діалог і сперечатися з такими непростими співрозмовниками.

Не демонструйте свою перевагу

У людини може просто трапитися шок від нової інформації, і вона може перестати вас слухати, втративши нитку розмови. Дайте її час. Не насміхайтеся над нею і у жодному разі не ображайтеся. Залишайтеся спокійними і намагайтеся обережно вказувати людям на їх помилки.

Не наполягайте на тому, щоб люди приймали ваші слова за істину

Наприклад, людина, яка тільки що зрозуміла, що куріння — це дійсно небезпечно, не зможе кинути палити відразу. Її все одно буде потрібен час, щоб усвідомити правду і відійти від своїх колишніх переконань про те, що куріння — це нормально.

Не нагадуйте людям про минулі помилки

Ніколи і ні за яких обставин не нагадуйте людям про їхні минулі помилки. Психологи вважають, що ті, хто сперечається і не слухає, обов’язково почнуть захищати свої минулі переконання, які були невірними.

Ознаки когнітивного дисонансу

Відхід від спору без пояснень. Якщо людина йде від розмови, висловивши свою думку, це безпосередньо вказує на те, що у неї може бути когнітивний дисонанс. Вона не хоче вивести вас з себе і втекти. Просто вона не розуміє, навіщо її продовжувати суперечку. Її здається, що ви її не розумієте.

Закиди в вашу сторону. “Ти провокуєш мене”, “тобі аби мене зачепити”. Так кажуть в основному ті, хто не вміє або не хоче сперечатися. Замість того, щоб відстоювати свою позицію, такі люди атакують вас самих. Це означає, що суперечка вже програна.

Крик. Варто пам’ятати про те, що такі люди нерідко вдаються до підвищення тону. Вони думають, що їх ніхто не розуміє, тому починають кричати, проявляти агресію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

Enable referrer and click cookie to search for pro webber