«До ненависті потрібно ставитися як до подарунка…» Притча, яку необхідно прочитати кожному!
Кожен з нас стикається з грубістю, але лише невелика частина людей вміє правильно реагувати на агресію, образи і ненависть. Щоб зберегти своє психологічне здоров’я, потрібно навчитися гідно виходити з таких ситуацій, навіть коли емоції беруть гору.
Слід пам’ятати, що найчастіше грублять і ображають люди нещасні. Тому робити те ж саме у відповідь або ображатися сенсу немає. Найкраще вчинити, як мудрий самурай з притчі…
Життєва притча про злість
Мудрий самурай навчав бойовому мистецтву молодих учнів. Він ділився з ними своїми вміннями та досвідом. Одного разу під час занять до них завітав юний воїн, який користувався поганою славою. Він встиг прославитися нечуваною зухвалістю і жорстокістю.
Молодий воїн любив провокувати навколишніх. Він вибирав собі жертву і обсипав її добірними лайками. Оскаженілий противник після цього намагався покарати кривдника. Однак лють, яка його при цьому охоплювали, затуманювала свідомість. Засліплений нею, противник допускав помилку за помилкою і в результаті задерикуватий воїн легко його долав.
Ось і на цей раз воїн почав ображати самурая. Однак той не звертав на це ніякої уваги, а продовжував спокійно передавати знання своїм учням. Задирака знову і знову намагався образити наставника, але той залишався незворушним. Зрештою задирака пішов геть в крайньому роздратуванні, так і не домігшись від самурая бажаної люті.
Коли агресор пішов, учні запитали самурая, чому той терпів нападки незваного гостя? Адже можна було викликати кривдника на бій і провчити його.
На що мудрий самурай відповів: «До ненависті, заздрості і образ потрібно ставитися як до подарунка, який не можна прийняти. Якщо ти не береш подарунок, то кому він тоді належить? »
«Він належить своєму колишньому господареві», – відповіли учні.
«Точно так само заздрість і ненависть, поки ти їх не приймеш, залишаються з тим, хто їх приніс», – підсумував мудрий самурай.